Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

‘’ Είμαι ο Τάσος Καρπούζης, επιχειρηματίας.

Δεν μπαίνω στα κοινά για να είμαι ένας απ όλους.

Έχω αποφασίσει ήδη με την υποψηφιότητα μου να διεκδικήσω τη θέση του διαμερισματικού συμβούλου στο Ε’ Διαμέρισμα για να προσφέρω από την πλευρά μου στα διοικητικά του Δήμου. Σαν νέος άνθρωπος, όχι καριερίστας πολιτικός, αλλά, με πρακτικές μεθόδους και νέες ιδέες θα κάνω ότι μπορώ για να βελτιώσω τα πράγματα που μας αφορούν ως δημότες. Ζητώ τη ψήφο σας και υπόσχομαι να είμαι δίπλα σας τώρα και στο μέλλον. Δεν θα χαθώ… Θα είμαι δίπλα σας σε κάθε στιγμή. Μ όλες μου τις δυνάμεις.

Πρώτα απ όλα έχω ο ίδιος πεισθεί για την αποτελεσματικότητα και τις ικανότητες της Ομάδας Δημιουργίας για τη Θεσσαλονίκη του Κώστα Γκιουλέκα.

Συνυπογράφω το όλη η πόλη – μια ομάδα και συμπληρώνω ‘’ Ομάδα -  Θεσσαλονίκη ‘’!

Είμαι εδώ για να σας εκπροσωπήσω επάξια και με υψηλές προσδοκίες.

Ζητώ την έμπρακτη  υποστήριξη σας.

Με τιμή,
Τάσος Καρπούζης , ‘’

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου