Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010
































Προσωπικό σημείωμα Τάσου Καρπούζη:

Πριν από λίγο καιρό, αν με ρωτούσαν αν θα ήθελα να συμμετέχω στις δημοτικές εκλογές θα αρνιόμουν κατηγορηματικά. Άλλαξα την απόφαση μου όμως και μπαίνω τελικά υποψήφιος, βρίσκομαι για πρώτη φορά στο στίβο της πολιτικής, γιατί δεν μπορώ να μείνω άλλο αμέτοχος.
Έχουμε όλοι, προσωπική ευθύνη για ότι μας συμβαίνει κι εγώ είπα στον εαυτό μου: ‘’ Προχώρα, μην κρίνεις. Δράσε! ’’ κι αυτό έκανα.
Ζητώ να κερδίσω την εμπιστοσύνη σας.
Προσωπικά, νοιώθω ότι είναι τώρα η στιγμή που τα πράγματα πρέπει να αλλάξουν, κι αν όχι όλα, σχεδόν όλα. Χρειάζεται να γίνουν ‘αλλιώς’, να μπει νέο αίμα! Με παλιές πέτρες δεν φτιάχνεις καινούργιο σπίτι…
Αποδείχθηκε ότι τα προηγούμενα δεν έπιασαν, ούτε έπεισαν.
Όταν μου πρότειναν, λοιπόν, τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο της ‘Ομάδας Δημιουργίας’ πρώτα σκέφτηκα τα δικά μου κωλύματα, τη δουλειά μου, τους συνεργάτες μου, σκέφτηκα ιδιαίτερα τα παιδιά μου Δανάη και Σταύρο, τη γυναίκα μου Χριστίνα .
Αποφάσισα όμως, ότι ‘χρωστάω’ να προσπαθήσω να κάνω τη ζωή τους καλύτερη. Τη ζωή των γειτόνων μου, των φίλων μου, των συμπολιτών μου, τη δική μου.
Με σθεναρή διεκδίκηση, με νέες ιδέες, με μεθοδευμένες κινήσεις θα φέρουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα, ένα ελπιδοφόρο αύριο …
Θα βοηθήσω – από τη πλευρά μου - να κάνουμε τις γειτονιές της πόλης μας τόσο ισχυρές και αυτόνομες στο να λειτουργούν, ώστε να μην έχουμε και στο μέλλον τα ίδια μεγάλα προβλήματα.
Να αναπνεύσουμε με εστίες πρασίνου, να διασκεδάσουμε με τους συμπολίτες μας, να χαρούμε με τα παιδιά μας στις παιδικές χαρές, να διευκολυνθούμε με τα διαδικαστικά και τις υπηρεσίες του Δήμου…
Θέλουμε να αναδείξουμε όλα εκείνα τα περιφερειακά σημεία της πόλης που είναι μοναδικά και αξίζει να λάμψουν. Να δημιουργήσουμε μικρές εστίες πολιτισμού σε μια νέα, διαφορετική Θεσσαλονίκη.
Εμείς, οι Θεσσαλονικείς που αγαπάμε και νοιαζόμαστε γι αυτήν τη πόλη, δεν καθόμαστε με σταυρωμένα χέρια. Βάζουμε σταυρό στους νέους και αποτελεσματικούς ανθρώπους και θεωρώ ό,τι είμαι ένας από αυτούς!
Είμαστε μια Ομάδα με νέες ιδέες,
Είμαστε μια Ομάδα που δημιουργεί,
Είμαι εδώ για σας! Περιμένω τη ψήφο σας !


Σας ευχαριστώ που με ‘ακούσατε’,
Τάσος Καρπούζης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου